Tilaus- ja toimitusehdot
Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita. Myymme ja toimitamme tuotteitamme ainoastaan Suomeen.
Tuotteet tilataan käyttämällä verkkokaupan ostoskoria. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.
Maksutavat ja maksuehdot:
Paytrail sisältää kaikkien pankkien yleisimmät maksupainikkeet.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Tilauksen toimitusaika on 3-5 arkipäivää. Joidenkin tuotteiden kohdalla valmistus on tilauksien mukaan, näillä tuotteilla toimitusaika on pidempi (n. 2 viikkoa), tämä on ilmoitettu tuotekohtaisesti verkkokaupan tuotesivulla.
Kaikkiin tilauksiin on ilmainen toimitus, tuotteet toimitetaan postipakettina tai matkahuollon pakettiautomaattiin. Voit ilmoittaa tilauksen kommenttikenttään mihin pakettiautomaatiin tilauksesi haluat toimitettavan.
Voit myös valita tuotteeseen noudon, jolloin se on noudettavissa Chas:n työhuoneelta Raisiosta erikseen sovittuna aikana. Tuotteita voi noutaa tapauskohtaisesti myös myyntitapahtumissa, joissa olemme mukana (seuraa verkkokaupan etusivua tai Facebook -sivuamme, joissa ilmoitetaan tapahtumapaikat)
VAIHTO JA PALAUTUS
Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen sari@chas.fi tai soittamalla 040 5331202/Sari
Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin Chas:lle ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan takaisin asiakkaalle. Liitä palautuksen mukaan saamasi kuitti, missä näkyy palautuksen syy, tilinumero sekä allekirjoituksesi.
Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Chas uuden tuotteen lähetyskustannukset. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.
Mikäli asiakas on todennut tilaamansa tuotteen virheelliseksi, toivomme mahdollisimman pikaista yhteydenottoa.
Jos tuote tehdään erikseen, asiakkaan toivomin mittamuutoksin, ei vaihto- tai palautusoikeutta tuotteella ole.
Sävyerot eivät ole virhe vaan voivat johtua tietokoneen tai mobiililaitteen näytön asetuksista!
Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus.
Voit myös palauttaa tuotteen henkilökohtaisesti työhuoneellemme Raisioon erikseen sovittuna aikana.
KULUTTAJANEUVONTA JA KULUTTAJARIITALAUTAKUNTA
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.
Chas ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Chas pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava ja hyväksyttävä voimassa olevat toimitusehdot.
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla sari@chas.fi.