Tilaus- ja toimitusehdot

Nämä tilaus- ja toimitusehdot koskevat kuluttaja-asiakkaita. Myymme ja toimitamme ainoastaan Suomeen.

Tuotteet tilataan käyttämällä verkkokaupan ostoskoria. Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias.

Maksutavat:

Checkout sisältää kaikkien pankkien yleisimmät maksupainikkeet.  Tilauksen toimitusaika on 2-5 arkipäivää.

Tilaus toimitetaan postipakettina. Toimituskulu on kaikille tilauksille 5,00 € / tilaus.

Voit myös valita tuotteeseen noudon, jolloin se on noudettavissa Chas:n työhuoneelta Raisiosta erikseen sovittuna aikana. Tai mahdollisesti myyntitapahtumissa joissa olemme mukana (seuraa verkkokaupan etusivua tai Facebook -sivuamme, joissa ilmoitetaan tapahtumapaikat)

VAIHTO JA PALAUTUS

Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus.  Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen sari@chas.fi tai soittamalla 040 5331202/Sari

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin Chas:lle ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan takaisin asiakkaalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei toimituskuluja palauteta. Liitä palautuksen mukaan saamasi kuitti, missä näkyy palautuksen syy, tilinumero sekä allekirjoituksesi.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Chas uuden tuotteen lähetyskustannukset. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Mikäli asiakas on todennut tilaamansa tuotteen virheelliseksi, toivomme mahdollisimman pikaista yhteydenottoa.

Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus.

Voit myös palauttaa tuotteen henkilökohtaisesti työhuoneellemme Raisioon erikseen sovittuna aikana.

KULUTTAJANEUVONTA JA KULUTTAJARIITALAUTAKUNTA

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan.

Chas ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Chas pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava ja hyväksyttävä voimassa olevat toimitusehdot.

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla sari@chas.fi.